בחירת אופן השיווק המיטבי לקהל היעד
אנו יוצרים, מתאימים, מנהלים מערכות מכירות.
נתחיל בהסבר לגבי פינוי בינוי. מדובר במבני מגורים שעתידים להיהרס על מנת שניתן יהיה לבנות במקומם בנייני מגורים חדשים. התהליך הזה החל עוד בשנות ה- 80 אך תפס תאוצה במיוחד בשנות ה- 2000, כאשר עלה הביקוש לדירות והצטמצם שטח הבנייה האפשרי, בנייני מגורים הפכו ישנים ועלה הצורך במציאת פתרונות דיור חדישים יותר בשכונות המגורים ואף בנייה לגובה.
התהליך מתחיל בהכרזה על השטח ככזה שעומד לעבור פינוי בינוי. מי שמוציא לפועל את התוכנית זה דיירי הבניין הקיים יחד עם יזם. בשלבים הראשונים מתגבשות חתימות הדיירים המתגוררים בבניין לצורך המשך התהליך. הם נדרשים להצהיר שהם מסכימים לכל תהליך הפינוי והבינוי. לאחר מכן נחתם חוזה בין היזם לדיירים המסדיר את ההסכמות ביניהם לגבי הדירה העתידית שהם יקבלו בסיום הפרויקט. הדיירים צריכים לקבל דירה דומה לזו שהייתה להם, כאמור בבניין חדיש, או דירה גדולה יותר מזו שהייתה להם. בשלב הבא מתחילה לצאת לפועל התוכנית בשטח על ידי הריסת הבניין הקיים ובנייה חדשה באותו שטח של בניין חדש. היזם בונה מספר גדול יותר של דירות באותו בניין, על פי האישורים שקיבל, והדירות שלא הובטחו לדיירי הבניין הישן נמכרות בשוק החופשי. מכאן שתהליך המכירה של דירות חדשות מצריך תהליך המכונה 'שיווק פרויקטים של פינוי בינוי'.
השיווק מתבצע באופן דומה לזה של פרויקטים חדשים עם התאמות. כלומר, אנו מנהלים את כל אופרציית השיווק והמכירה של הפרויקט, יוצרים תוכנית שיווק ומגידים את אסטרטגיית השיווק, בונים אתר אינטרנט לפרויקט, מעלים פרסום ברחבי האינטרנט, יוצאים מודעות לפרויקט באותו אזור וגם באזורים מרוחקים יותר, מדפיסים תוכניות מכר, במידת הצורך מכינים הדמיות ומעמידים משרד שיווק לפרויקט. הכל בהתאם לצרכים של הפרויקט ולמטרות שלו. אנו מלווים את היזם או הקבלן עד לסיום מכירת כל הדירות וזמינים לכל עניין גם בהמשך לכך. המטרה שלנו היא ליצור תהליך מכירות יעיל, מהיר, ולמקסם רווחים עבור היזם והקבלן.
ראוי לציין כי כאשר מדובר בשיווק פרויקטים של פינוי בינוי יש התייחסות רבה למאפייני המבנה ולקהל היעד. לרוב, מדובר בקהל יעד של משפחות וזוגות צעירים, ואפיון קהל היעד יבוא לידי ביטוי בשיווק הפרויקט.