על מנת שיזם ימכור דירה הוא צריך לשכנע את הקונה הפוטנציאלי באמינותו ובטיב בניית הפרויקטים שלו. לשם כך, על היזם להסיר את ההתנגדויות והפחדים של הלקוחות בכל שלב של קבלת ההחלטות אצל הקונה. הנושאים שנותנים מענה לשאלות הקונים הופכים להיות בסיס האסטרטגיה של התוכן השיווקי אצל קבלן הבניה.
רומן סירצקי, ראש מחלקת SMM בחברת OneKey, חולק עם קבלנים ויזמים כיצד ניתן ליצור רובריקות המבוססות על שלבי הרכישה, רגשות הקהל ויעדי התוכן.
כך למשל, בשלב "מבחירה לרכישה", להדגיש את יתרונות החברה, לפרסם סרטונים על מתחמי מגורים, לשתף משוב של רוכשים וסיפורי מעבר דירה בפרויקטים מאוכלסים.
על מנת להסיר את חששות הרוכשים בנוגע לאיכות הבנייה, בסמוך לשלב מסירת המפתחות, מומלץ לפרסם פוסטים עם סקירה של פנים וחוץ של הפרויקט ואת הפיתוח הסביבתי.
הכנו עבורכם קרוסלה עם כרטיסיות, בה תמצאו נושאים לתכנון התוכן השיווקי של הקבלן או יזם. השתמשו בהם והגבירו את נאמנות קהל היעד שלכם ברשתות החברתיות.
וואו, איזה פרויקט יפה.
אולי באמת נעבור?
הצפת בעיית מגורים
לגרום לקונה פוטנציאלי לזכור את המותג
לקשר לצורך
להעלות את הרף ולהראות מה עשוי להיות דיור טוב
משכנתא או שכירות: מה כדאי יותר?
סטנדרטים חדשים ייחודיים
ראיון עם אדריכל הפרויקט
אלי עדיף יד שניה? יותר בטוח.
בית משלנו – עדיף.
לגרום לקונה לחפש דרכים לפתרון הבעיה
להפחית העדפת הקונה לנכס מיד שניה
להסיר חששות כמו חוסר האמון בתהליך רכישת נכס חדש
יד שניה או יד ראשונה: משווים סיכונים והזדמנויות, יתרונות וחסרונות.
כדאיות כלכלית: איך לחשב הוצאות ולהתחשב בסיכונים?
ערבויות חוק מכר
הקבלן רציני או שיכול לפשוט רגל?
הבית הזה מתאים לי?
להראות את האמינות של קבלן
להדגיש את היתרונות של הפרויקט ושל הקבלן
ביקורות חיוביות
סיפורי מעברים של לקוחות
וידאו תדמיתי של הפרויקט
איך אנחנו בונים: חומרים ייחודיים או חדשנות טכנולוגית הבניה.
האם הקבלן עשוי לאחר עם מסירת המפתח?
הכל שונה ממה שהיה בתמונה
מה איכות הבניה?
להסיר פחדים ודאגות לגבי מועד מסירה.
להנגיש את תהליך הבנייה
הסבר על הדמיות שמוצגות באתר
וידאו ותמונות של כל שלבי הבניה
הסבר של מעצבים ואדריכלים על עיצוב צבעים ועוד.
תמונות פנים וחוץ של העבודה המתבצעת.
סדק בקיר, חשבנו שהקבלן הזה איכותי.
בחוץ זה נראה כמו אתר בניה.
להסיר פחדים ודאגות לגבי מועד מסירה.
להנגיש את תהליך סיום הבנייה.
הסבר על הדמיות
לוחות זמנים של הקמת פארקים ושצ"פים.
הסבר על שנת בדק ואחריות הקבלן.
הקבלן מטפל בכל בקשה שלנו
לובי ומועדון דיירים מאוד מוצאים חן בעיני
איזה פארק מעולה הקבלן בנה במתחם שלנו
לגרום לדיירים להמליץ על הקבלן.
לגרום לדיירים לחלוק עם אחרים את חוויית המגורים בפרויקט
לגרום לדיירים ליצור תוכן עבורכם, צילומי לובי מפואר, שצ"פ מעולה.
ראיונות עם דיירי הבניין
סיפור המעבר שלהם
תמונות מאירועים משותפים ומועדון דיירים או לובי הבניין.
ליצירת קשר, אנא מלאו את טופס הבא ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי: