מגנט לרוכשים: איך ליצור אתר לנדינג שמביא מכירות
לחזור
שיווק נדלן

מגנט לרוכשים: איך ליצור אתר לנדינג שמביא מכירות

image

מגנט לרוכשים: איך ליצור אתר לנדינג שמביא מכירות

במאמר זה נעמיק באלמנטים החשובים שיש לכלול באתר לנדינג שממוקד בשיווק פרויקטי נדל"ן. נלמד כיצד לארגן את התוכן באתר כדי לשפר את שיעורי ההמרה ולהביא לידים איכותיים ליזמים וקבלנים.

בקדמת השיווק הדיגיטלי עבור יזמים וקבלנים, קיימים כמה כלים חשובים לעיצוב עמודי נחיתה אפקטיביים. כלים אלה כוללים אתרי אינטרנט, שאלונים (קוויזים), לנדינגים, וצ'אט-לנדינגים.

קוויזים וצ'אט-לנדינגים מתאימים במיוחד עבור קהל קר וחדש. הם משמשים ככלי אינטראקטיבי שמסייע להכניס את המשתמש לתהליך הבחירה, תוך מתן בונוסים שונים בתמורה לפרטי הקשר שלו. לאחר מכן, צוות המכירות ממשיך בתהליך "חימום" הלקוח, מזהה את הצרכים שלו ועוזר לו לבחור את האפשרות הטובה ביותר של דירה.

אתרי אינטרנט מיועדים לעבודה עם קהל חם מאוד. מטרתם להציג את כל הפרויקטים של היזם בצורה מלאה ולאפשר למשתמש לבחור דירה ספציפית בהתאם לצרכיו.

לנדינגים הם הכלי הטוב ביותר עבור יצירת לידים לפרויקטים של נדל"ן בקרב קהל רחב יותר. באתר לנדינג, כל תשומת הלב של המשתמש ממוקדת ביתרונות הפרויקט, הצעות אקטואליות ובחירה בתוכנית מתאימה לדירה, ולא בבחירת דירה ספציפית.

במאמר זה נבחן כיצד יש לבנות את הלנדינג האידיאלי עבור פרויקט נדל"ן ונציג דוגמאות מפורטות לכל בלוק.

*בסוף העמוד ניתן להוריד את המאמר בפורמט של רשימת תיוג (צ'ק-ליסט).

סוגי המידע באתר לנדינג

אתר לנדינג לפרויקט נדל"ן חייב להיות מסודר באופן שמספק לרוכשים פוטנציאליים את כל המידע החשוב. המידע הזה מתחלק לשני סוגים עיקריים:

מידע בסיסי על הפרויקט, כמו מיקום, תאריך מסירה, ומחירים, יש למקם תמיד בחלקים הראשונים של עמוד הלנדינג. מידע זה עונה על השאלות המרכזיות של הרוכש הפוטנציאלי ומספק לו את הקריטריונים החשובים ביותר לבחינת התאמת הפרויקט לצרכיו.

מידע נוסף, כגון פרטים על תשתיות, אפשרויות שדרוג, ותכניות דירות, יש למקם בחלקים הבאים של העמוד. המשתמש יפנה למידע הזה רק לאחר שהוא הבין שהפרויקט מתאים לו על פי הקריטריונים הבסיסיים שהוא מחפש. סדר זה של הצגת המידע מסייע להוביל את המשתמש בצורה חלקה ומובנית בתהליך קבלת ההחלטות, וכך להגדיל את הסיכוי להמרה.

מבנה האתר לנדינג: עשרת הבלוקים החיוניים

טפסי יצירת קשר

טפסי יצירת קשר הם חלק קריטי בכל אתר לנדינג. יש למקם אותם באופן אסטרטגי אחרי כל בלוק של מידע כדי להקל על המשתמשים להשאיר פרטים בכל שלב.

המלצה: כל טופס צריך לכלול קריאה לפעולה ברורה, ולעיתים קרובות גם הצעה ממירה (כמו הנחה או פגישה אישית).

סיכום

יצירת אתר לנדינג שמביא מכירות דורשת תכנון מדויק וארגון קפדני של המידע. על ידי שמירה על מבנה נכון והצגת המידע באופן ברור ומשכנע, ניתן לשפר את שיעורי ההמרה ולהוביל רוכשים פוטנציאליים להפוך ללקוחות מרוצים.

image

עיצוב ומיתוג ייחודי

image

בניית אתר אינטרנט לכל פרויקט

image

הדמיות ותוכניות מכר

image

שיווק דיגיטלי מתקדם

יזם/קבלן, מתעניין בשיווק במיקור חוץ?

ליצירת קשר, אנא מלאו את טופס הבא ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי:

אם אתם מעדיפים ליצור קשר באמצעות המייל: start@onekey.co.il
background

איך קבלן בניה או יזם יכול לערוך אסטרטגית תוכן שיווקית?

לפרטים

שיווק פרויקטים בנדל"ן: המפתח להצלחת המכירות והשכרות הבאות שלך

לפרטים

בניית תהליך מכירה מוצלח עבור קבלנים

לפרטים

פרויקטים חדשים בתל-אביב ליד הים

לפרטים

שיווק פרויקטים למגורים – המדריך המלא להצלחה בתחום הנדל"ן

לפרטים

מהפך במכירות: השפעת תוכניות מכירה אדריכליות

לפרטים

מנטרת השיווק: אסטרטגיית מכירת פרויקטים חדשים שמנצחת

לפרטים

ההצלחה שמאחורי ניהול פרויקטים חדשים בתחום הנדל"ן

לפרטים

כיצד המיקום משפיע על הצלחת פרויקטים חדשים בתחום הנדל"ן

לפרטים
חישוב החזר משכנתא

חישוב החזר משכנתא

לפרטים
התאמות נגישות באתר
שינוי צבע טקסט
שינוי צבע רקע
שינוי צבע כותרות
הגדלה והקטנת הגופן
שינוי מרווח בין שורות
שינוי מרווח בין אותיות